piatok, 7. januára 2011

Mantinel do postieľky

Alebo tiež môj prvý pokus o patchwork? Alebo aj prvá skúška nového stroja :-) Veru, veru, minulý rok som asi veľmi poslúchala, lebo Ježiško mi priniesol nový vytúžený stroj. Tak som začala skúšať, látať,spájať no a výsledkom je nový mantinel pre Babu do postieľky. Vatelín som použila z dvoch starých mantinelov. Bol už síce dotrhaný, no nejako som ho pozošívala, poprešívala - patchwork je na to ako stvorený. Aj keď to bola pravdu povediac pre mňa riadna fuška, lebo ten vatelín bol riadne hrubý, ledva sa mi vošiel pod pätku. K tomu úplne nový nepreskúmaný stroj ....ale nejako sme to spolu zvládli. Chýb je milión, dal by sa ešte aj lepšie došperkovať, ale čas tlačí.

Hlavne, že je nová majiteľka spokojná :-)

1 komentár:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails