pondelok 21. apríla 2014

Trošku tvorenia




 
Dávno som nič nenapísala, dávno neprispela...... Čochvíľa bude rok, čo som nastúpila po dvoch rodičovských dovolenkách opäť do práce. A napriek toľkému času, stále sme si na to nezvykli, stále sa nastavujeme, skúšame ale hlavne nestíhame.....Nestíhame upratovať, variť každý deň teplé večere, dostatočne sa hrať, relaxovať, tvoriť, fotiť.........Ono sa to zlepšuje každým dňom, týždňom, mesiacom, ale nie je jednoduché zvyknúť si na striktný režim a oboch rodičov zavalených povinnosťami a starosťami.  Mám však pocit, že sa azda konečne blíži čas, keď budem mať po celom dni a týždni chuť opäť vytiahnuť stroj či háčik a vytvoriť niečo pekné pre potešenie.

Tak aspoň pár obrázkov z nášho malého veľkonočného tvorenia a deťmi - veľkonočné pohľadnice (snáď vám budú inšpiráciou do budúcich rokov) a tričko pre deda na chatu - darček, ktorý dievčatá vytvorili  a vymysleli úplne samé :-)

8 komentárov:

  1. Skvelé tvorenie, dievčatá sú šikulky. .... Viem presne o čom píšeš, ja mám ten pocit stále, aj po dvoch rokoch v práci, hlavne to málo času čo ostáva som hlavne s deťmi, ... veď príde čas, ked už budu chcieť byť sami, dcéra už nabehla na samostatný vlak ... a aj mi to je ľúto, takže všetko bokom, lebo deti rastú rýchlo. Sem tam si uchmatnem chvílu ked zaspia...
    Tričko sa bude dedovi určite páčiť!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, skvelé ťa tu aspoň na chvíľočku zhliadnuť:) Chvíle s deťmi sú také vzácne, ja si to opakujem každý deň. Majte príjemné jarné dni :) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ovečkové pohľadnice sú káááásne! :)
    Aj tričko. Dedo bude mať určite veľkú radosť.
    Želám vám pokojné dni, nech sa vám to nejako utrasie, aby ste si stíhali užiť aj trochu radosti a rodinnej pohody. (Byt zase nemusí byť dokonale uprataný a večera sa hádam občas prežije aj studená, len aby bola. ;-) )
    Radostnú Veľkú noc! Letitia.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi, moc hezky holčičky tvořily a z trička má děda určitě velkou radost. :-) A ten strašák - ČAS!? Každému chybí, ale ale čas, který věnujeme dětem, svým blízkým, sami sobě - to je, myslím, dobře využitý čas. Nemusí být každý den teplá večeře, nemusí být stále perfektně naklizeno... hlavně, že se máte rádi... :-) Pěkné jarní dny . :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahojky Zuzi..juu..tady také malé holčičky krásně tvoří .. :o)) krásný máj. Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails