piatok 20. januára 2012

Dnes

Dnes nie je obyčajný deň ako zvyčajne. Dnes mám šťastný, slnečný deň, napriek včerajšej depke už znova plný optimizmu.


Aj napriek tomu, že vonku máme šialené aprílové počasie.
Najprv sme poriadne zmokli, potom mi detičky skoro odfúkol vetrisko. Odniesol si to leták o ekologických čistiacich prostriedkoch, ktorý si niesla Adelka v ruke domov. Nasledoval plač, krik a šialené naháňanie letáku. Už keď sme to vzdali, leták si to rozmyslel a odnikiaľ priletel rovno k nešťastnej majiteľke. Alebo sa zmiloval pán Vetrisko. 
Leták sa už šťastne suší doma. Mne robia spoločnosť krásne žlté tulipány a dve spiace krásavice.

 
Teraz je moja chvíľka, keď si môžem naplno vychutnať svoj happy day. A prečo je happy?

Môžu za to jednoduché  maličkosti, ktoré dnes majú ohromnú silu:

- dnes sme sa boli naobedovať celá rodinka spolu v reštaurácii, ocka sme vyzdvihli v robote a potom ho tam zasa odprevadili.
-spoločnosť mi doma robia krásne žlté tulipánky a dve práve spiace princezny.
- včera som si kúpila obľúbený časopis o bývaní a tiež časopis Mama a ja, ktorý som čítala naposledy, keď Adelka mala asi 1 rok. Musím sa priznať, že ma naň navnadila blogerka Lucka, moja častá studňa, kde chodím čerpať nápady či recepty pre deti. Teším sa, na listovanie a čítanie časopisov, už som to dávno nerobila :-)
-dnes mi dorazila Burda Kids,ktorú som na SK nikde nevidela a ktorú mi ochotne predala a zaslala z Čiech jedna milá Katarínka. So šiťím oblečenia nemám žiadne skúsenosti, sama som zvedavá, či sa mi s Burdou podarí ušiť nejaký kúsok pre dievčatá.
-v neposlednom rade, dnes ráno ma virtuálne navštívila Lila a odovzdala mi krásne ocenenie môjho blogu.


 Priznám sa, nemám rada akcie typu "pošli ďalej", ale toto  ocenenie ma naozaj prekvapilo a potešilo, dokonca práve v čase, keď som bola smutná a sadali na mňa nejaké čierne chmáry . Lila je veľmi usilovná a šikovná osôbka, obdivujem u nej krásne šité aj háčkované výtvory, veď stačí nakuknúť na jej blog a bude jasné, o čom hovorím :-) Lila ďakujem!
-poobede ma čaká pečenie torty a ďalšie prípravy na zajtrajšiu oslavu mojich dvoch už minulých oslávencov. Konečne sú preč choroby a môžeme to poriadne osláviť -  celá rodina pokope.

A keďže najväčsia radosť je dávať a nie brať, posielam toto krásne ocenenie týmto ďalším osôbkam, ktorých blogy mám veľmi rada a ktoré ma vždy vedia nabiť pozitívnou energiou:

Gabi,
ktorá nájde krásu v každom detaile a očarí vás aj krásou slova.
Ajka
maminka 5-tich krásnych ratolestí, ktorá zvláda popri nich ešte aj tvoriť.
Lucka 
moja studňa inšpirácií, detských nápadov a tiež skvelých a jednoduchých receptov.
Reni 
objavila som ju len nedávno, no obdivujem jej kreativitu a teším sa na fotky z víkendovej chalupy, ktorú si práve prerábajú.
Katka
a jej neskutočne šikovné ruky a inšpirácie všetkými smermi.

3 komentáre:

  1. Zuska, ďakujem! Veľmi si ma potešila. Prajem všetko najlepšie oslávencom a tebe veľa dobrých inšpirácií a chute do šitia. Určite sa ti podarí, čo chceš.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak jsem trochu v rozpacích, co s tím? Před vaším komentářem na blogu u Reni, jsem jí předala stejné ocenění. Je škoda, že jste si ten komentář nepřečetla.Jinak jste mohla udělat šťastnější ještě, i jinou blogérku.
    Nevím, zda se to dá nějak zkorigovat?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lezarts, to som si nevšimla, no čo už. Reni mala aspoň viacnasobnu radosť. A nakoniec sa to ocenenie dostane snaď ku každej milej osobke, ktoru mam v merku :-)Kde otvorim blog, tam mile ocenenie :-)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails