nedeľa 22. januára 2012

Bryndzovník


Oslava mojich dvoch kozorožcov je úspešne za nami. Jednou z pochúťok, ktoré som pripravila bol aj Bryndzovník. Skombinovala som dokopy asi 4 recepty nájdené na internete, aby som dosiahla bryndzový koláč, ako som si ho približne predstavovala. Toto je môj výsledok:

Cesto:
250 g polohrubej múky,
1 téglik bieleho jogurtu,
1 vajce,
1/2 balenia prášku do pečiva.

Všetky ingrediencie spolu zmiešame a vypracujeme cesto. To si vyvaľkáme a vystelieme ním dno a boky koláčovej formy.  Pripravíme plnku.

Plnka:
250 g bryndze,
1 kyslá smotana,
1 vajce,
kôpor.


Plnku vlejeme do formy. Pečieme v rúre na 200 st. približne 30 minút, kým cesto nezružovie, Môžeme podávať s opečenou slaninkou. 
Ja som to tentokrát vynechala, keďže sme mali iné mäsové dobroty.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails