piatok 9. júla 2010

Knižný kolotoč

V stredu som bola vybavovať papiere na úradoch a domov som si doniesla knižky :-) Ako je to možné? Náhodou som natrafila na výbornú akciu, ktorú organizujú petržalské knižnice - Knižný kolotoč. Ide o bezplatné putovanie knižiek medzi ľuďmi, ktorí sa nemusia nikde registrovať. Sú to síce vyradené knižky z knižníc, avšak na dovolenkové čítanie ako stvorené. Po prečítaní knižka putuje zas ďalej. Alebo ak si ju veľmi veľmi obľúbite, môže zostať aj u Vás.
Knižiek je množstvo, s dvoma deťmi som nemala čas sa medzi nimi prehŕňať, tak sme s Adelkou vybrali rýchlo niečo detské a jednu malú knižku pre mňa.




Ak máte záujem, milé tety s knižkami nájdete cez prázdniny každú stredu medzi 9.00 - 12.00 pred budovou, alebo priamo v budove Technopolu v Petržalke.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails