pondelok 25. marca 2013

Spring time







Tak sa zdá, že našu jarnú výzdobu doma zachraňujú moje narodeniny. Dostala som krásne kvety, ktoré priam rozjasnili náš byt napriek nie veľmi slnečnému počasiu. 
Posledné dni stíham čoraz menej. Postupne sa blíži koniec rodičovskej dovolenky a tak po večeroch miesto háčika či šijaceho stroja beriem do ruky zbierky zákonov či anglickú gramatiku. Čaká ma hľadanie nového zamestnania a tak nič nechcem nechať na náhodu. 
Napriek tomu dúfam, že si nájdem občas chvíľku aj na svoj blog a poteším vás aspoň pár fotkami. Prinášam k vám troška našej domácej atmosféry. Posledná fotka je z nášho víkendového výletu na Schloss Hof, možno taká malá inšpirácia pre vlastné záhradky.

5 komentárov:

  1. Krásné narozeniny a příjemné velikonoce.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, tak všetko najlepšie k narodeninám! Kedy presne ich máš? :) Máte doma krásnu jarnú atmosféru.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzanko, všechno nejlepší k narozeninám ......a krásné velikonoce .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi dodatočne všetko najlepšie k narodeninám, jar sa u Vás doma zabývala. Ani mi to nepripomínaj, tento týždeň dobojujem s daňovým priznaním, trochu zrelaxujem a idem na tie zákony aj ja. Držím ti palce, nech sa ti tvoj vstup do pracovného kolotača vydarí podľa tvojich predstáv. Pá. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuzka, dodatočne všetko dobré a musím uznať, že vám to tam naozaj zahýrilo farbami! Až som sa musela poobzerať okolo seba čím to je, ale pohľad na okno, za ktorým to len tak sype ma zas utlmil...:)

    Krásne sviatky s blízkymi:)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails