utorok 15. januára 2013

Zimná rozprávka v Hruštíne








Zimná rozprávka. Aj tak sa dá nazvať miesto, kde sme strávili predĺžený víkend. Dokonca aj naša 2,5-ročná Babu prvý krát okúsila lyže. A tak sa na pár chvíľ stalo, že sme boli na svahu všetci štyria spolu :-) 
S Adelkou sme lyže prvý krát skúsili keď mala 3. Dnes, čerstvo 5 ročná, zlyžuje bez pádu akýkoľvek modrý svah, dokonca sa aj sama vyvezie hore na pome.
Lyže sú jednoducho naša srdcovka a ja som na svoje dievčatá veľmi pyšná a môjmu mužovi za jeho trpezlivosť veľmi vďačná ♥♥♥

4 komentáre:

  1. ahoj Zuzka..to mi pripomíná moje tři děti..mám dojem že se s lyžema narodili...TAkže krásné zimní dny Vám přejeme :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, krasne fotecky ako vzdy. Teda tu lasku k lyziam vam v dobrom zavidim. Ako dieta som s otcom zlyzovala kazdy kopec, ale nikdy som sa na ne netesila a to mi aj ostalo. No obdivujem vsetkych lyziarov a tie tvoje male lyziarky su uplne uzasne!!!
    Prajem vela snehu, nech si to este tuto zimu poriadne uzijete.
    Zuzana
    http://byzuzug.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, toto sú záležitosti, ktoré ma nikdy nelákali a zatiaľ ani nelákajú:) Zima žiaľ nie je pre mňa to pravé orechové, ako som sa len pred chvíľkou vyznala u mňa na blogu...
    Pred vašimi babami ale, klobúk dolu!
    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je paráda. Keby tak mňa mal kto naučiť lyžovať, určite by som lyžovaniu prepadla oveľa skôr. Takto si ma to počkalo až do 35. Lyžovanie je jediné, čo mám na zime rada. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails