nedeľa 23. decembra 2012

Máme víťazov




Chňapka, mini obrus, obal na kuchársku knihu či zošit s receptami, kapsár na varešky, prestierky pre detičky, zásterky, kapsičky na zásterkách, podložky pod hrnčeky, košíček do kuchyne, darčeková taštička na fľašu, vankúšik, nohavice, obal na kuchynského robota , kuchynskí škriatkovia.
To sú vaše nápady ako naložiť s krásnymi látkami z mojej Vianočnej rozdávačky. 

Nebudem napínať, víťazov vyžreboval z vianočnej plechovky môj muž a sú nimi:

Katka (nemá zatiaľ svoj vlastný blog, ale zato má 3 ročného synčeka, ktorý sa možno bude tešiť z vlastnej kuchynskej chňapky keď bude maminke pomáhať v kuchyni - a možno výjde aj na rukavicu pre Katku a budú tvoriť krásne veselé kuchynské duo). Katka získava setík č. 2.

Michaela - putuje k nej setík č. 1. Myslím, že z neho bude nádherný obal na kuchársku knihu. (Aj keď o túto farebnú kombináciu bol najmenší záujem, pre mňa bola favoritom. Úrčite nesklame :-)

Věrka -  jej synčekovia Lukáško a Šimonko sa môžu tešiť na nové zásterky zo setíka č. 3.


Blahoželám víťazkám a vám všetkým ďakujem za tak milé komentáre, ktoré ste mi zanechali. Každý jeden ma veľmi potešil. Prajem vám všetkým milostiplné a požehnané Vianoce v kruhu svojich najbližších a v novom roku veľa zdravia, lásky, šťastia a tvorivej nálady!

6 komentárov:

  1. Zusko, kde já byla, když se tady rozdávalo?! No, tak teď už mi nezbývá nic jiného, než jen moc a moc popřát vítězkyním :)

    A Tobě a Tvé rodince přeji krásné Vánoce a do nového roku hodně zdraví, štěstí a radosti!

    Jola

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuska, aj tebe želám radostné a požehnané Vianoce s tvojimi najbližšími, veľa darčekov pre dievčatá. Gratulujem dievčatám, ja mám asi veľa lásky :)) lebo mne sa v týchto súťažiach vôbec nedarí :)) Pá. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, já vyhrála - no to je neuvěřitelné. Moc děkuji a přeji tobě i celé rodině krásné svátky plné pohody a splněných přání. Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzanka..já ještě jednou děkuji...i když o tento setík byl nejmenenší zájem,je pro mě nejkrásnější :-) Mám obrovskou radost..blog máš nádherný.
    Přeji Ti i celé tvé rodině krásné prožití Vánočních svátků

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zuzka pokojne prezitie sviatkov plne pohody a pokoja pa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzko, pohádkové Vánoce a šťastné vykročení do nového roku. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails