utorok, 27. marca 2012

Moja záhrada



Vyrastala som v dome s veľkou záhradou. Na jar býva záhrada u našich vždy najkrajšia - mamine záhonky s jarnými kvetmi všakovakého druhu. Otcove hriadky s maličkými výhonkami zeleniny derúcimi sa pomedzi hlinu na slnko, ešte krásne obrobené, nezarastené burinou. Rozkvitnutý ovocný sad a zelenajúca sa tráva. 

A takto vyzerá moja záhradka dnes. Maličká logia 2m² toho veľa nedovoľuje, moja alergia na peľ zasa dáva červenú kvitnúcim a veľmi voňajúcim kvetom.  A tak som rada, že môžem pestovať aspoň bylinky a dokonca máme aj malú figu. Ktovie, či niekedy aj zarodí. 


Z byliniek mi prezimoval len rozmarín a mäta - takže som siala pažitku, bazalku, kôpor a petržlen vňaťkový. Ale akosi sa neviem dočkať, kedy sa mi prvé výhonky vyderú z hliny, tak jeden petržlen som si už stihla aj kúpiť :-)


Figa už pustila riadne listy. Narcisky nám pripomínajú, že je jar. Sú nezvyčajné, majú tri hlavičky, videla som to tento rok prvý krát.

A túto krásnu jarnú minizáhradku som nerobila ja, dostala som od neterky k narodeninám. Evi, je nádherná, ešte raz ďakujem!

Teraz sa teším, kedy dorazia jahody a levanduľa, ktoré som si nedávno objednala tuto.



6 komentárov:

  1. Zuska máš krásnu a rozmanitú záhradku. Ja som tiež zatiaľ iba balkónový záhradkár, a už sme na balkóne pestovali aj kríčkové rajčiny a boli mňam. Krásne modrice v kvetináči a aj tie bylinky. Želám ti pekný deň. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Malá,ale šikovná.:-) Myslím ta zahrádka. Máš to na balkóně moc pěkné a jarně vyladěné.

    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi máš krásný blog, jsem moc ráda, že sem tě našla:)Pa Majda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majdalenka, ďakujem. Platí to aj opačne!

      Odstrániť
  4. Zuska, zahradka je kouzelna, ta troska "jara" doma nadela spoustu radosti. Preji krasny den, Monika.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Malá, chutná záhradka a ten kvetináč belle jardiniere chceeem....

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails