pondelok 16. januára 2012

Fotodenník

Ešte v lete som ho videla na blogu u Mary Beth. Odvtedy som túto myšlienku stále nosila v hlave a tak intenzívne na ňu myslela, až som Ježiška presvedčila, aby nám na Vianoce doniesol tlačiareň. Nefotím a nezapisujem každý deň, nejde ani o kvalitu fotiek-poväčšine fotím mobilom, keďže ten je najskôr po ruke. Zápisky som sa rozhodla zapisovať písaným písmom, zdá sa mi také najosobnejšie. Keďže zvyčajne nie som na fotkách, predsa tam takto dávam aj kúsok seba. Teším sa, keď budú dievčatá väčšie a spoločne si budeme listovať v období, na ktoré si nebudú vôbec alebo  len veľmi matne spomínať :-) Už teraz pri tom máme zábavu.

2 komentáre:

  1. Veľmi dobrý nápad! Ja som robila deťom denníčky, keď boli bábatká. Tomáško má toho najviac, postupne sa mi darilo zapisovat menej a menej a Miška už má iba strohé informácie... Akosi nestíham, ale veľmi sa mi to páči. Vlastne teraz považujem za akýsi fotodenník aj môj blog... Držím palce, nech ti nadšenie vydrží, pre dievčatá to bude raz vzácnosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ajka, s tym blogovanim sme na tom asi podobne. Ja si moj blog pisem tiez vlastne len tak sama pre seba,pre spomienky, pre svoj vlastny dobry pocit, aj preto sa vola zuskin blog.
    A mozno maximalne pre nejake ine mamicky na materskej, ktore zhanaju podporu,napady co s detmi,ako zahnat nudu, alebo su len zvedave, ako ziju ine mamicky na materskej,ze nie su sami, ze to nie je strateny cas, ale su to azda najkrajsie chvile v zivote zeny.
    Aj tebe dakujem za mile virtualne priatelstvo, lebo aj tvoj blog mi dava vela energie a napadov.
    zuska

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails