utorok 21. júna 2011

Pani Jonášová

Teraz sa to u nás doma hemží medveďmi  :-) Na ružovej pani Jonášovej som začala pracovať v sobotu, keď som dostala SMS od mojej milej kamarátky, že malá Nelka je na svete. Zajtra ju ideme pozrieť do pôrodnice. Nelka pani Jonášovú vnímať ešte nebude, no snáď im zatiaľ aspoň rozveselí ich nemocničný kútik.
Oproti medveďovi Jonášovi som ručičky a nožičky pripevnila pomocou gombíka. Ide nimi teraz lepšie pohybovať.
Medveďovaniu však u nás ešte nie je koniec. Adelka dnes vyhlásila, že hoci má ona svojich dvoch plyšových (bieleho a hnedého s ktorými aj spinká) predsa by mala rada aj takého ako má Barborka.

  Viac fotiek nájdete v mojej galérii.

1 komentár:

  1. Zuskaaaa, dakujeeeeeem!!!:)) ja som sa az teraz dostala k tvojmu blogu a co nevidim, Nelkin medvedik!!!! ako si ma strasne potesila a prepac, ze som si to nevsimla skor. Nelka ma pravdaze zatial pani Jonašovu (to som ani netusila, ze sa takto vola)na cestnom mieste, nad postielkou, ale urcite sa bude s nim hrat najradsej, lebo je fakt uzasny/a:))) A veru, pobyt v nemocnici nam velmi sprijemnil a rozveselil.
    cmuuuk

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails