pondelok 28. marca 2011

Ocko, mama, loď

Dnes ma Adelka prekvapila. Na kreslenie ju musím zvyčajne nejako navnadiť alebo prehovárať, no dnes si sama sadla za stolík a kreslila si. Prídem do izbičky a v skicári nakreslený OCKO :-) Mamičku nakreslila po tom, ako som sa jej spýtala, či nakreslí aj mňa. Najviac sa mi však páčili jej komentáre ku kresbám:

Ocko s bradou, vraj hýbe jedným uchom, je holý, ale má obuté papuče :-)

Mamička sa práve najedla, tak má veľké brucho, na nohách tiež papuče a vo vlasoch mašľu :-)































Písmenká sú okrem jedného M, C (Adel napísala svoje opačne) a K Adelkinym dielkom.

A ešte jeden obrázok z minulého týždňa:

Po mori sa plaví loď, hore sú vlajky, vedľa palma , v mori pláva príšera, usmievavé slniečko a písmeno M,pretože to bol obrázok pre mňa k narodeninám :-)

1 komentár:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails