utorok 25. septembra 2012

U nás doma



Počas septembra  nám doma pribudlo pár kúskov, z ktorých mám radosť.
Konštrukciu starého (dávno roztrhaného) ikeáckeho koša na prádlo sa mi podarilo obliecť do nového šatu.
Pre Babu som zohnala cez internetový bazár vysokú stoličku AGAM, ktorú už Ikea neponúka.
Aj ja mám novú stoličku u do svojho pracovného minikútika - dedičstvo a zároveň spomienka na manželovho starého otca.
Veselá vlajočková girlanda z odstrižkov v jedálni. Ušila som ju veľmi jednoducho - látku som spojila z dvoch strán vlizelínom, z nej som vystrihla cik-cak nožnicami vlajočky, pri kraji som ich strojovo prišila a spojila pomocou šikmého prúžku, ktorý som náhodou našla vo svojich zásobách :-)

4 komentáre:

  1. Moc hezky je u vás. Mám ráda, kdy se snoubí staré věci s novým. Takové bydleníčko má duši. Přeji krásné dny :-) Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přiznám se, že oko mi padlo na něco úplně jiného... na tu nádhernou deku s hvězdama :-) I ty barvy... no krásné!!! A také se mi líbí barevné židle u stolu. To je fakt. My máme všechny v jedné barvě a začínají mě trošku nudit. S barvama je to veselejší :-) Jola

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joli, tu deku som si kúpila ako svdobný dar za peniaze od mojej maminy, v dobe, keď som ešte ani netušila, že aj ja by som mohla niečo šiť. Patchwork sa mi však páčil už od školy, deku som si dala ušiť na zakázku v jednom mini obchodíku, dala som za ňu dosť peniažkov na tú dobu, ale nikdy som neoľutovala. Teraz, keď šijem aj ja viem, že tie peniažky boli maximálne zaslúžené.

      Odstrániť
  3. U vás doma je nádherně!Krásný týden:-)Věra

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails