štvrtok 1. decembra 2011

Adventný kalendár alebo nový život starej plachty


Tohtoročný december budeme doma trochu kapsičkovať. Zo starej ľanovej plachty, ktorá toho teda pamätá už neúrekom, som ušila jednoduché kapsičky s číslicami a nový adventný kalendár pre dievčatá je na svete. Dnes začíname :-)

4 komentáre:

  1. Zuzulík, super si to vymyslela. Veľmi dobre to vyzeráý. My sme bez adventného, zrejme sa nám obrátili pozície:) Jakubko končí chorobu, Rebi začína a ja sa k nej celým svojím ja pridávam...:(
    Užívajte:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gabi, to je mi ľúto, želáme skoré uzdravenie! Ja sa práve snažím akože bojovať proti chorobe - domácim clebíkom s husacou masťou a cibuľou a k tomu dobre pocukreným čajom s citrónom :-)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails