streda 9. novembra 2011

Dostal ma Santa v sombréru



Dnes som si urobila radosť. Vybrala som sa s menším dietkom na potulky Ikeou. Pôvodný zámer bol kúpiť látku dievčatám na zásterky, lebo čas vianočného pečenia sa už blíži a Adelka ma už niekoľkokrát prosila, nech jej nejakú zásterku ušijem. No potom som uvidela Santu v sombréru a ten ma dostal. A tak sa môj nákup akosi samovoľne zvrhol na čisto vianočný. Tak hádajte, aká farba bude u nás tieto Vianoce hrať prím? Nič nové na svete, dáme si repete (už po neviem koľký krát :-)

2 komentáre:

  1. Zuziii, tak to budete mať naozaj veselé Vianoce:)
    P.S. Verím, že kríza v tvorení je už fuč, pretože mám dojem, že sa začína sťahovať ku mne, potvora jedna:)
    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gabi, kríza je našťastie fuč, ale na nejaké veľké projekty to zatiaľ nevyzerá....odháňam ju aj od teba, nech ide radšej do teplých krajín :-)teším sa na niečo od vás

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails