pondelok 17. októbra 2011

Dnes k nám priletel jesenný anjel


Po doobedí strávenom s dvoma deťmi u lekárky, celkom zničená som nakukla do poštovej schránky a tam - anjel. Priletela k nám zásielka od Gabi s prekrásnou záložkou a ešte krajšou anjelskou pohľadnicou :-) 


Gabi, ani nevieš, ako veľmi ma tvoja zásielka potešila. Záložka má už čestné miesto v knižke, dúfam, že sa mi podarí v najbližšej dobe konečne aj niečo prečítať.  A anjelik, je nádherný. Zdobí už môj pracovný kútik v obývačke - ver či never, oranžovou si trafila do čierneho. Už dodám len obrovské ĎAKUJEM!

4 komentáre:

  1. Zuzííí:)) Tak som niečo preberala s manželom na nete a tu zrazu kukuk, že "nie je to taká pohľadnica, čo si aj ty robila?" Skvelé prekvapko a ak dobre padlo, tak mám dvojnásobnú radosť.
    Užívaj, Zuzi, aj mamča potrebuje občas vypnúť...:)
    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gabi, tak ti nemusím písať, že balíček dorazil v poriadku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna pohľadnica! Gabi je milá a tvorivá dušička ;-))
    Tento blog som objavila len pred chvíľou. A páči sa mi tu. Asi prídem nakuknúť častejšie.
    Leti.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Letitia, som rada, že sa páči tak teda nech sa páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails