sobota 23. júla 2011

Maxi taška - víkendovka

Mám veľké šťastie. Môj skvelý manžel má aj skvelých rodičov. A moja svokra je naozaj správna žena, mám ju veľmi rada.
Práve počas našej dovolenky mala narodeniny. Mala som v pláne pre ňu niečo ušiť, no pred dovolenkou sme mali toho nejako veľa, nestihla som nič.  Nakoniec sme kúpili spoločný darček s manželovým bratom - mikrovlnku na chatu. Darček sme predali spolu po našom návrate.
Darček to bol praktický, potrebný, aj sa páčil, no aké bolo moje prekvapenie, keď svokra s trochou sklamania poznamenala:" A ja som si myslela, že dostanem nejakú kabelku od zusky.....:-(  Všetky moje doteraz ušité výtvory totiž nikdy nezabudla pochváliť a mňa povzbudiť.
Samozrejme, chápala moju zaneprázdnenosť a nedostatok času, nič nevyžadovala. No ja som práve pre ňu veľmi chcela niečo ušiť a tak tento týždeň vznikla táto maxi kabelka - víkendovka v jej obľúbenej modrej farbe. Použila som pevnejšiu pruhovanú látku z IKEA, recyklovanú riflovinu (ešte stále mi nedošli zásoby z môjho dávnejšieho nákupu v sekáči),bodkovanú a pruhovanú látku na vnútro.
Taška je ušitá zas a znova podľa strihu a návodu od Bellet pre časopis Marina.

Kabelku som dnes predala ako dodatočný darček. Bolo to prekvapenie a radosť bola naozaj veľká a úprimná. Ja sa teším rovnako :-)


Vnútorná kapsa s klopou na magnetické zapínanie

Tak som si to trochu aj uľahčila a jedno z vnútorných vreciek tvorí aj bývalá kapsička na šatách. Bola však úžasná, nedala sa nevyužiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails