utorok 22. marca 2011

Darček pre Domču

 Konečne bol dôvod strihnúť do zahraničnej látky. Taška a peňaženka pre moju čerstvú švagrinú :-) Mimochodom aká náhoda! Má narodeniny v rovnaký deň ako ja :-) Strihy a návody opäť podľa skvelého časopisu Marina.








Dúfam, že sa darčeky budú páčiť.

3 komentáre:

  1. Zuzi, obe práce sú úžasné. Látka žiari. Odkiaľ si ju brala? Ja ešte čakám na výstuž do peňaženky, hádam sa mi podarí ako tebe.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, nio paráda! Krásne si sa rozbehla:)
    A k narodkám veľa lásky a zdravíčka:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievčatá, ďakujem za pochvalu:-) Aj ja sa teším z dielka,dúfam, že sa bude páčiť aj Dominike. Ona je ešte medzi dvadsiatnikmi, tak snáď ju tie bláznivé farby oslovia.Mne sa ta látka zapáčila na prvý pohľad. Kupovala som ju Jani na ebay.com, je to z dielne Studio E Fabrics.
    Do penaženky má ísť správne ronar, no ten som nikde nezohnala, tak som použila ronopast a nie je to až taká galiba.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails