streda 16. februára 2011

Meghan - prvý pokus o kabelku

 Posledné dni i noci boli náročné. Babu sa tlačili prvé zúbky a choroba k nám tiež nakukla. O to viac sa teším z mojej prvej kabelušky,ktorú sa mi po vyše týždni včera konečne podarilo dokončiť :-) Ubudla malá časť z môjho nedávneho nákupu, zvyšné látky MMB. Kabelka síce nie je výstavný kus, no veľmi veľa som si na nej vyskúšala a naučila sa, vrátane zipsu - dopadlo to vysoko nad moje očakávania :-)
Dnes uvideli svetlo sveta konečne aj Barborkine dva prvé zúbky - máme čo oslavovať!

 Bellet design pre časopis Marina

4 komentáre:

  1. Zuzi, pefiš! Kabelka aj zúbky:))Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja si myslim, ze na prvy pokus to je velmi pekny kusok. precizne prepracovane a presne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuska kabelka je nádherná ! Vôbec by som nepovedala, že látka je zo sekáča. Úžasné a precízne ušitá. Si šikula.
    A gratulujeme malému zubadielku :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi, kabelka nema chybu....clovek by ani neveril, ze je to prvy pokus :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails