pondelok 7. júna 2010

Háčkovaný šál - ako na to?

Podarilo sa mi zohnať aktuálne číslo Dekoru :-) Časopis ma ihneď očaril a už som sa stala aj jeho predplatiteľkou. Šárka - vďaka za skvelý tip!

Už pri listovaní som sa na prvý pohľad zamilovala do krásneho romantického šálu. Ako začiatočník v háčkovaní som premiérovo skúsila háčkovať podľa kreslenej schémy. Čuduj sa svete, háčkovaný štvorček sa vydaril :-)

No teraz mám trošku hlavu v smútku, lebo zatiaľ som neprišla na to, ako dať tie štvorce pekne dokopy, aby mi tam všade netrčala spájacia priadza:-(
Ak by nejaká dobrá duša vedela niečo poradiť v tomto smere, budem veľmi veľmi rada.

1 komentár:

  1. Ahoj Zuska! Asi ťa nepoteším, ale ak niečo háčkuješ zo štvorcov, priadza ti trčať bude - aspoň ja nepoznám iný spôsob. Jediné čo môžem poradiť, skús tie štvorčeky pripájať k sebe, už počas háčkovania, myslím že je to o niečo lepší spôsob ako následne zošívanie. V poslednom riadku pevnými očkami pripoj v miestach spojov. Háčkovaný šál z Dekoru očaril aj mňa, zatiaľ som jeho realizáciu odložila na "niekedy inokedy". Tak nech sa ti podarí!

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails